Obserwatorzy


Mam przyjemność zaprezentować mój pierwszy makijaż. 
Jest to propozycja makijażu ślubnego w subtelnych odcieniach fioletu.
Idealne rozwiązanie dla kobiet, które w najważniejszym dniu swojego życia pragną jedynie delikatnie podkreślić swoją urodę.
Makijaż ten przepięknie rozświetla twarz i nadaje jej naturalnego blasku.
Cała uwaga skupia się na oczach, które starałam się optycznie powiększyć i przełamać ciemnym odcieniem w zewnętrznych kącikach.
Usta delikatnie podkreśliłam błyszczykiem, który również dał efekt rozświetlenia i lekko je uwydatnił.



KOSMETYKI, których użyłam do wykonania makijażu:
-podkład REVLON COLORSTAY  nr. 180-SAND BEIGE
-podkład REVLON PHOTOREADY nr. 002- VANILLA
-puder ryżowy PAESE
-korektor AFFINITONE  nr. 01-NUDE BEIGE
-kamuflaż CATRICE nr. 010- IVORY
-zestaw do stylizacji brwi CATRICE  wersja light
-zestaw do konturowania twarzy Sleek nr. 373-LIGHT
-tusz MAXFACTOR 2000 CALORIE- BLACK
-błyszczyk Chanel nr.161- LEVRES SCINTILLANTES
-paletka cieni MUA- UNDRESSED: cień nr 1, 2, 9
-paletka cieni Sleek- ULTRA MATTS V2: cień nr 3, 4, 11







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz