Obserwatorzy


Witajcie Kochani! 

Już prawie połowa maja za Nami...
Maj to najpiękniejszy miesiąc w całym roku <3
A wiosna to moja ulubiona pora roku.
Wiosną wszystko budzi się do życia...
Zaczyna od nowa...
Więc postanowiłam, że dam mojemu blogowi
 świeże, nowe tchnienie.
Mam nadzieję, że dzięki temu zachęcę jeszcze więcej osób do odwiedzania go, obserwowania, komentowania... ;)
Jestem już z Wami jakiś czas 
i to chyba odpowiedni moment,
abyście się dowiedzieli o mnie czegoś więcej. ;)
Chętnie dowiem się, jakie posty chcielibyście u mnie zobaczyć,
jakie najczęściej odwiedzacie, czytacie. ;)

Na nowy początek przygotowałam dla Was wiosenną stylizację.
Kiedy dni są już naprawdę ciepłe, możemy sobie pozwolić na większe odkrycie naszego ciała.
Jest to sukienka, która wygląda jak długa koszula.
Jest to rozwiązanie zarazem eleganckie i niezobowiązujące.
Idealna na niedzielny wypad na shopping czy spacer. ;)
Kolor tej sukienki to modny w tym sezonie khaki/beż.
Kojarzy mi się ze stylem militarnym.
Sami zobaczcie! ;)

sukienka- Top Secret        sandałki- Elilu          okulary- Mohito


 



16 komentarzy:

  1. Ale Ty masz dłuuugie nogi! :) Świetnie wyglądasz, sukienka super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i stylowo! Całość na 5+. Zapraszam do wspólnej obserwacji, jeśli , oczywiście, spodoba Ci się u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;)!
      Oczywiście wpadnę i do Ciebie! ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjna stylizacja! Szkoda, że dodałaś tak mało zdjęć, bo z chęcią obejrzałabym jeszcze kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;)
      Następnym razem będzie ich więcej! ;)

      Usuń
  4. Bardzo pasuje Ci taka kolorystyka :D Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. Bardzo twarzowe okulary.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny look :)


    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Jasne! :) jeśli mogę pomóc ;)

      Usuń
  7. wyglądasz bosko !

    OdpowiedzUsuń