Obserwatorzy


Witajcie Kochani!
Na moim blogu znów dłuuuga przerwa...
Niestety albo raczej na szczęście nadmiar obowiązków, co raz więcej klientek... ;)
Mamy już lipiec ;)
Aż ciężko uwierzyć, że już pół roku za nami...
Czas tak szybko leci! ;)

Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami! ;)
Są to produkty, które podbiły moje serce w ubiegłym miesiącu-czerwcu.
W końcu mogłam sobie pozwolić na produkty z wyższej półki,
na które od dłuższego czasu miałam oko.
Co więcej...
Nie zawiodły mnie! <3
Większość z Nich pewnie jest Wam znana, bo są to produkty kultowe ;)
Zapraszam do poczytania ;)



Dior-Miss Dior EDP

W końcu udało mi się je kupić
 <3
Jestem nimi oczarowana od pierwszego...powąchania!
Zobaczenia z resztą też! ;)

Kultowe perfumy od Diora.
Zamknięte w eleganckim a zarazem przesłodkim flakoniku z ozdobną kokardką.
UROCZE! <3
Pełne klasy i elegancji. ;)
Dla prawdziwych kobiet!
Ubrane w nie możemy poczuć się prawdziwą damą.
Dodają nam szykowności i uwodzą ;)
Niezwykle romantyczne!
Idealnie sprawdzą się na wieczór.
Polecam szczególnie dla Panien Młodych.
Zapach jest baaaaardzo intensywny, przez co są wydajne. ;)
Zapach raczej kwiatowy z nutką owoców...rozwijają stopniowo słodycz ;)
 Nie żałuje ani jednej złotówki wydanej na ten zapach!

 Nuty głowy: włoska mandarynka. Nuty serca: egipski absolut jaśminu, róża damasceńska Baza: indonezyjska paczula, wetyweria, drewno sandałowe, ambra

Kupiłam je tu:


MAC Fix+

Ten produkt to moim zdaniem niezbędnik na lato!
Fajny gadżet do podręcznej kosmetyczki i nie tylko...
Mgiełka ma za zadanie ukoić naszą twarz, 
odświeżyć nasz makijaż, 
scalić wszystkie warstwy/produkty ze sobą.
Ratuje nasz makijaż kiedy niechący uzyskamy "efekt ciastka",
czyli kiedy nasz makijaż jest mocno pudrowy i wydaje się baaardzo ciężki i suchy.
Ten produkt ożywi go i doda blasku! ;)
Może być stosowany zarówno pod jak i na makijaż ;)
Aczkolwiek ma jeden minus...
Jego cena to...kosmos! ;/
90 złotych...sporo prawda? ;/
Ale to w końcu MAC...
Często jest mylony z utrwalaczem ;)
Nie kochane!
Nie przedłuża on naszego makijażu mimo, że nazwa mylnie wskazuje na fikser ;)  


MAC Ruby Woo

Najlepsza czerwona szminka na świecie!
<3
Kochają ją miliony!
Ulubienica gwiazd...
Nosiła ją m.in. Kim Kardashian czy Rihanna.
Jest to moja pierwsza pomadka z MACa i na pewno nie ostatnia.
Ubrana w nią czuję się jak milion dolarów! <3
Pasuje do każdego typu urody i u każdego będzie wyglądała zupełnie inaczej...
ale zawsze oszałamiająco! ;)
To co w niej kocham to niesamowite matowe wykończenie.
Sprawia, że nasze zęby wydają się bielsze ;)
Niezwykle trwała, nie brudzi zębów ;)
Konsystencja jest tępa i jest troszeczkę trudna w aplikacji, ale to kwestia wprawy ;)



the Balm MARY-LOU MANIZER

 Bestseller wśród rozświetlaczy.
Prawdziwy hit blogosfery! ;)
Najlepszy!
Tak wiem, wiem...
Jak zwykle jestem do tyłu...
Ale może wśród moich czytelników trafi się osoba, która wciąż się waha,
czy też niechętnie podchodzi do tego produktu... ;) 
Powiem Wam pewną rzecz...
Nie czekajcie i nie obawiajcie się!
Zamawiajcie!
Warto! ;)
Przyciąga kolorowym opakowaniem z blondyneczką w stylu pin-up i poręcznym lustereczkiem...
a zatrzymuje jakością ;)
Tworzy przepiękną, pożądaną, rozświetloną taflę w złocistym odcieniu ;)
Lepszego nie miałam! ;)
Od tej pory moja ulubienica :)
Piękna Mary... <3

 http://www.ladymakeup.pl/sklep/the-balm-mary-lou-manizer-puder-rozswietlajacy.html


MAC Studio Fix Powder Plus Foundation

Na lato sprawdzi się idealnie!
Puder i podkład w jednym ;)
Znów MAC... ;D
Lekki i przyjemny ;)
Ładnie matuje ;)
Świetny do poprawek makijażu ;)
Z pewnością będzie wydajny ;)
Nie zapycha, nie tworzy efektu maski ;)
Pięknie stapia się ze skórą ;)
Bez konieczności użycia podkładu/fluidu, kiedy pragniemy uzyskać naturalny efekt ;)
Konsystencja jest bardzo miła...nie jest jak zwykły puder-nie jest suchy. ;)
Czego chcieć więcej... ;) 


KRYOLAN Koło kamuflaży

Specyfik do zadań specjalnych! ;)

Magiczne kółko ;)
Zakryje dosłownie wszystko...od niechcianego "gościa" na naszej twarzy po tatuaż ;)
Kolejny kultowy produkt profesjonalnej marki Kryolan przeznaczonej głównie dla wizażystów ;)
Dostępny w wielu wersjach kolorystycznych. 
Ja wybrałam gamę odcieni w wersji 0 ;)
Zapach może dla niektórych drażliwy...ale akurat mi przypadł do gustu ;)
Konsystencja bardzo, bardzo, bardzo tępa ;)
Trzeba nauczyć się z nim pracować ;)
Polecam ogrzanie palcami...idzie jak po maśle ;)
Nie podrażnia, nie uczula... ;) 
Mega wydajny! ;)
Więc cena uzasadniona ;)
Kamuflaż idealny! ;)

 http://www.ladymakeup.pl/sklep/kryolan-kolko-kamuflazy.html

14 komentarzy:

  1. Kolor tej pomadki - najpiękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary-Lou również mój ulubieniec !

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczka Miss Dior zawsze mi się podobała :) Ale nigdy nie miałam tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena troszke zniecheca...ale jest tego warta! Polecam ;)

      Usuń
  4. Pierwsze perełki! Uwielbiam <3

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ i zwracam się z prośbą o poklikanie w linki
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś w poprzednim miesiącu! Wydałaś na to chyba połowę pensji :D
    Sama z chęcią przygarnęłabym tę pomadkę z MACa - kolor jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D no mogłam sobie pozwolić wyjątkowo. :D tyyyle radości ♡

      Usuń
  6. pomadki z Maca uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń